tel. +48 32 331 11 11
biuro@rotametr.com.pl

Mierniki zużycia paliwa do lokomotyw spalinowych

Mierniki zużycia paliwa są produkowane w następujących odmianach: MD-K1 do lokomotywy SM42, oraz MD-K3 do lokomotyw SM48 i ST44. Podobnie jak urządzenia przedstawione powyżej posiadają możliwość odczytu informacji o zużytym paliwie miejscowo oraz zdalnie po zamontowaniu modułu elektronicznego.

Miernik MD-K1 występuje także w odmianie handlowej pod nazwą zespołu paliwowego ZP-L1. Parametry techniczne obydwu urządzeń są identyczne.

Miernik MD-K1 (ZP-L1) instalowany jest na ssaniu przed pompą zasilającą, natomiast miernik MD-K3 łączy się z przewodami tłoczenia i powrotu paliwa za filtrami dokładnego oczyszczania.

 

TABELA

Mierniki oprócz podstawowej funkcji dokładnego pomiaru zużycia paliwa przez jednostki napędowe lokomotyw posiadają także funkcje dodatkowe takie jak:

  • wybór zasilania w paliwo poprzez jeden z dwóch filtrów głównych z równoczesnym odcięciem drugiego (tylko MD-K1, ZP-L1)
  • przełączenie obiegu paliwa w celu pominięcia zespołu pomiarowego, co stwarza możliwość pracy silnika w razie awarii miernika. Funkcja ta jest realizowana w MD-K1, ZP-L1 poprzez zintegrowany w jednej obudowie z miernikiem zestaw zaworów, w MD-K3 do tego celu służy instalowany oddzielnie blok zaworów.

Szczegółowe dane techniczne i opisy montażu zawierają instrukcje techniczne dołączone do wyrobów.

x

Zapytanie ofertowe

E-mail:*
Firma:
Telefon:*
Tytuł:
Treść:
* - pola z gwiazdką są polami obowiązkowymi.
RIPH
Unia Europejska